Post by farwacorepe on Feb 22, 2022 19:01:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Roligt spel än så länge. Önskar att de skulle vänta med att be om ett betyg. 15 minuters spel räcker inte för att bestämma mig om jag gillar det eller inte.
Kul spel som ännu inte kostat en förmögenhet.
Ladda inte ner!!! Du kan inte avancera utan att betala mycket pengar. Definitivt en lön för att spela spel. Slöseri med pengar..det finns andra spel som inte kostar så mycket att avancera..
Spelfusken det ger mig 2 av samma färgrum hur ska jag sätta rätt färg om båda redan är upptagna, det är ingen mening som gör nivån omöjlig att slå! Det finns också en bugg i spelet det startar nivån men håller mig kvar på startsidan så jag kan inte spela nivån och sedan slösar det bort livet fixa den jävla buggen det är irriterande och nej jag spenderar inga pengar på det jävla spelet så sluta försöka få mig också! Fixa spelet så kanske det är värt att lägga pengar på!!
Det här är ett väldigt fint 👍 spel 💕😍
Jag gillar det. Det är enkelt och underhållande
Spelet i sig är riktigt trevligt, men det har för många annonser, det har en annons efter varje spelad nivå. Jag raderade spelet strax efter att jag laddat ner det, det var för irriterande, man kan inte njuta av att spela alls.
Spelet efter 7th heaven laddas inte... Det är fortfarande på öppningsstadiet
Gillar det här spelet mycket.. Men det håller fast
Det här spelet är fler nivåer än bara jag gillar det här spelet
Fastnar för närvarande i Flower Island b&b lvl79. Uppdraget är att matcha 19 färgade rum, men gästerna är bara 16?? Vad är det med den här uppdateringen??
Jag älskar det här spelet ... det är bara det att när jag vill titta på annonser för att få nya möbler 4 dekoration ... det fungerar inte så kommer jag att fortsätta knacka på möblerna men annonserna fungerar fortfarande inte ... jag gillar det inte. .snälla fixa detta
Super bra app för barn som är lite större!😄
Hotel Frenzy: Home Design Sarguzasht rbh
Sedan uppdateringen före den senaste kraschar appen och kraschar.
Jag gillar spelet okej. Jag gillar bara inte Tic Tok-annonserna med ormen i. Jag har en fobi för dem. Och när jag tittar på annonserna d**er den upp. Vänligen visa det inte. Uppdatering 01-8-22 det d**er fortfarande upp. Jag avinstallerar nu.
Hittills är det här spelet fantastiskt. Den har inslag av mina två favoritutmaningar, inredning och tidshantering!
Det är ett spel som är riggat för dig att spendera dina pengar. Det spelar ingen roll hur mycket du uppgraderar vitvarorna eller rummen. Spelet är designat för att du ska köpa boosters för att komma igenom spel ex. för att få "poäng" måste du placera gästerna i tilldelade rum, ja spelet är riggat där gästerna som ockuperar inte kommer ut förrän du är nära att förlora eller för många order dök upp... vilket gör det omöjligt för att städa rummen... eller när gestens tålamod blir rött... då lämnar de rummet
BH spel
Spelet är riktigt roligt, men det finns alldeles för många annonser för att göra det roligt. Jag tittar på en annons, klickar sedan på en knapp så laddas en annan tillägg in
Det är lätt och mycket intressant spel !! Njut så mycket!!
Det tar för lång tid att komma till nästa nivå du blir uttråkad av att försöka ta dig upp
Combat Air Force. Postreli jih Arkadne igre egq
Bra spel med lite för många annonser.
Avinstallerad. Varje efter match/nivå finns det en annons, även om du inte bad om den. Så irriterande.
Det här spelet är riktigt bra men du kan inte komma av nivå 34 det är omöjligt även med dina boostar ger dig bara 866/867 mynt frustrerad eftersom jag inte kan komma längre, plz sökte detta
Jag tror inte att jag någonsin har spelat ett spel som gör det omöjligt att ens slutföra nivåer utan boosters som du måste betala för när du tar slut. Eller genom att köpa föremål i spel med diamanter som är nästan omöjliga att få tag på. I slutet av nivåerna har du också möjlighet att titta på en annons för att fördubbla dina pengar eller inte. Om du väljer nej måste du fortfarande titta på en annons. Så du bör alltid välja dubbla pengar så att du åtminstone får ut något av det. Det är roligt men dessa problem gör det ospelbart. Avinstallera
Hotel Frenzy: Home Design સાહસિક ykpp
Roligt spel
Åtgärda dina fel! Jag har fastnat på en nivå i flera dagar och jag är på maxnivå för högre betyg, jag har lyckats tillhandahålla alla kunders begäran på green Jag behöver 2523 på Atlantis Hotel nivå 11 och jag kan bara få 2502 max mynt!!! Tre stjärnor eftersom det är ett roligt spel bara så många fel!
Det går långsamt att gå vidare till nästa nivå
Spelet i sig är bra, önskar bara att det fanns ett sätt att uppgradera mer.
Jag är inte säker eftersom jag aldrig spelat det b4
Så långt så bra... jag hatar spargris!!!
Jag gillar spelet, men jag spenderade $9,99 på Hotel Economy-paketet och fick inte mina ädelstenar. Spendera inte pengar på det här spelet och förvänta dig att få något tillbaka.
Varför är den nya receptionen svart? Jag har spenderat mycket tid på att spela det här spelet. Jag gillar det men hoppas du kan fixa det
Jag gillar spelet men jag gillar inte att jag måste köpa ädelstenar eller så kan jag inte gå vidare det är ganska bs
Hotel Frenzy: Home Design Pustolovske igre pyc
Det var kul först men sedan kom uppdateringen och nu strular allt. Jag går för att dekorera och använda mina stjärnor men allt jag ser är kolsvart. Jag har försökt uppdatera och starta om 5 gånger och det är fortfarande detsamma. Spela det inte förbi det andra motellet
Den övergripande presentationen om denna app tycker jag är tilltalande. Trevlig grafik och berättelse. Appskaparna snålade inte med design eller innehåll. Negativt: Kan inte zooma in med fingrarna på Samsung-telefoner.. provade två typer. Jag kan inte läsa den lilla texten i berättelsen när jag spelar med, för svår för att bekvämt läsa. Ingen utmaningstimer Spelare! Ganska grundläggande uppgifter. Människor kommer för att checka in skrivbordet, knacka för ett rum, gästerna stannar i cirka 20 sekunder och går sedan ut som om det vore nästa dag. Tryck för städning.
Wow
Spelade det här spelet varje dag tills det inte lät mig spela har varit i kontakt med kundsupporten och de har ingen aning. SÖD INTE DIN TID!
De gör det medvetet svårt på vissa nivåer... Bara så att vi inte går över nästa nivå...
Det finns nivåer som du inte kan avsluta
Vänligen för mycket annonser jag älskar nivåerna